SDÍLENÁ KANCELÁŘ - pronájem
Výhody sdílené kanceláře:
Nabízíme Vám v naší budově Office Parku „SDÍLENOU KANCELÁŘ“– okamžité a plně fungující pracovní místo, které můžete ihned využívat.
Získáte okamžitý přístup nejen do sdílené kanceláře a pracovnímu místu, ale také připojení na vysokorychlostní internet, do kopírovacího centra, zasedacích místností, samoobslužné vybavené kuchyňky a hlavně se nestaráte a neplatíte prvotní náklady související s vybavením a zprovozněním standardní soukromé kanceláře.
Recepční Office centra se postará o Vaše zákazníky a hosty.
Hned zítra můžete pozvat na jednání svého obchodního partnera.
Užívání sdílené kanceláře:
Ke vstupu do sdílené kanceláře je nutné zvolit si v ceníku členskou kategorii, která odpovídá Vašim požadavkům a podepsat Smlouvu o poskytnutí členství, jejíž součástí jsou Všeobecné podmínky a Provozní řád.
Členské kategorie a ceník:
K1 80 Kč/hod
K10 10 hod/750 Kč/měsíc
K30 30hod/1 950 Kč/měsíc
K60 60 hod/2 990 Kč/měsíc
Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Tato služba zahrnuje:
- Využití pracovního místa ve sdílené kanceláři, která je vybavena kancelářským nábytkem
- Krátkodobý pronájem pracovního místa
- Klimatizované prostory
- Využití dalších sdílených prostor - recepce, společné chodby, kuchyňka, sociální zázemí, venkovní posezení
- Recepční služba (v pracovních dnech a provozní době budovy Office Park)
- Vysokorychlostní připojení k internetu (UPC)
- Zabezpečení sdílené kanceláře (alarm, kamerový systém, napojení na pult bezpečnostní služby)
- Možnost pronájmu zasedacích místností (dle stanovených cen budovy Office Park)
- Úklid a údržba společných prostor
- Přístup do vybavené společné kuchyňky
- Využití kopírovacího centra (dle stanovených cen budovy Office Park)
- Možnost registrace sídla společnosti s označením společnosti na informační ceduli
Možnost využití:
- Kopírovací centrum, skartovačka
- Parkování uvnitř oploceného areálu
- Poštovní služby
- Administrativní podpora
- Vedení účetnictví
- Zajištění kancelářských potřeb
- Ubytování v apartmánu